Hrvatske autoceste pustit će u promet dionicu Buševec-Lekenik na autocesti A11 Zagreb-Sisak u srijedu, 22. travnja 2015. godine u 7,30 sati.
Dionica Buševec-Lekenik ukupne duljine 11,2 km nastavlja se na dionicu Velika Gorica jug – Buševec (9,0 km) koja je puštena u promet 2009. godine. Izgradnja dionice Buševec-Lekenik započela je 2010. godine. Na ovoj dionici izgrađeno je 20 objekata, od toga 2 mosta,1 prolaz za životinje, 1 vijadukt, 1 ekodukt ( prijelaz za životinje), 1 putni prolaz, 6 putnih prijelaza, i 8 propusta. Također su izgrađeni i čvor Lekenik s pripadajućim nadvožnjakom, cestarinski prolaz Lekenik i projektom planiran prateći uslužni objekt Pešćenica.
Radove na izgradnji dionice izvodila je Poslovna udruga koju čine: Konstruktor-inženjering d.d., Split, Hidroelektra niskogradnja d.d. Zagreb i Osijek-Koteks d.d., Osijek. Projektant i nadzor dionice-Institut IGH d.d. Zagreb, a opremanje dionice Dalekovod d.d. Zagreb.
Ukupna investicijska vrijednost radova na dionici Buševec-Lekenik iznosi 700 milijuna kuna (bez PDV-a), a uključuje projektiranje, izmještanje instalacija, arheologiju, izvlaštenje zemljišta, izgradnju trase i objekata te nadzor i opremanje dionice.
Završetkom ove dionice u prometu će biti 22 km od ukupno 48,1 km autoceste A11 Zagreb-Sisak. Također puštanjem u promet dionice Buševec-Lekenik ostvarit će se i spoj na autocestu A3 (Zagrebačka obilaznica) brzom cestom čvor Kosnica-čvor Velika Gorica jug, a dio od naplatne postaje Lekenik bit će povezan spojnom cestom na državnu cestu D30.
Obje dionice, Velika Gorica jug – Buševec i Buševec-Lekenik, projektirane su i proveden je upravni postupak za izgradnju sa sustavom naplate cestarine, također i uporabne dozvole obuhvaćaju izvedeni sustav naplate cestarine, u skladu s navedenim i Zakonom o cestama, a prema Odluci Vlade Republike Hrvatske puštanjem u promet dionice Buševec-Lekenik na autocesti Zagreb-Sisak naplaćivat će se cestarina.