Kako bi se promovirali domaći poljoprivredni proizvodi, Hrvatska poljoprivredna agencija u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede pokrenula je promotivnu kampanju „Doručak s hrvatskih farmi“. Organizirana promocija jaja, mesa, mlijeka i ostalih poljoprivrednih proizvoda trajat će naredne četiri godine, a zamišljena je kao alat putem kojeg bi kupci mogli prepoznati domaći i kvalitetni proizvod, kazao je ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić:
Situacija u hrvatskom poljoprivrednom sektoru, kako su pokazale i nedavne afere s kontaminiranim mesnim proizvodima, nije dobra. Posljedice višegodišnje nebrige za položaj hrvatskih poljoprivrednika naspram stranih proizvođača i trgovaca svakih nekoliko mjeseci rezultiraju novim aferama. Ministar napominje da bi takvom neorganiziranom stanju uskoro trebao doći kraj:
Uvođenju reda trebala bi pridonijeti i danas pokrenuta kampanja. U sklopu nje, domaći proizvođači koji zadovolje propisane kriterije na svoje će proizvode moći staviti jednu od šest oznaka provjerenog domaćeg porijekla- „Jaja, mlijeko i meso hrvatskih farmi“, „Med iz Lijepe naše“, „Kruh i brašno hrvatskih polja“, :
O proceduri dodjele oznake više je rekao Zdravko Barać, ravnatelj Hrvatske poljoprivredne agencije:
Koliko je poljoprivreda važna za razvoj Sisačko- moslavačke županije najbolje govori projekt „Kupujmo lokalno“- projekt promocije poljoprivrednih proizvoda iz naše županije, naglasio je Sisačko- moslavački župan Ivo Žinić:
Predstavljanje promotivne kampanje „Doručak s hrvatskih farmi“ organizirano je u sklopu XII. savjetovanja uzgajivača goveda u Republici Hrvatskoj.
You must be logged in to post a comment Login