Gradonačelnik Petrinje i saborski zastupnik Darinko Dumbović danas, 11. srpnja za izjašnjavanje o Amandmanima na sjednici Hrvatskog sabora kod točke KONAČNI PRIJEDLOG ZAKONA O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O ODGOJU I OBRAZOVANJU U OSNOVNOJ I SREDNJOJ ŠKOLI (drugo čitanje – P.Z. br. 334.) najavio je sudjelovanje.
Zastupnik Dumbović uputio je preko Kluba zastupnika Stranke rada i solidarnosti, reformisti i nezavisni zastupnici amandman na zakonski prijedlog u kojem predlaže da se stručnjaci koji su završili četverogodišnji dodiplomski stručni studij razredne nastave s pojačanim programom iz odgovarajućeg nastavnog predmeta ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij primarnog obrazovanja s modulom za izvođenje nastave odgovarajućeg nastavnog predmeta prilikom zapošljavanja izjednače sa stručnjacima koji su završili studijski program nastavničkog smjera odgovarajućeg nastavnog predmeta na razini diplomskog sveučilišnog studija ili integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija.
U obrazloženju se navodi kako ovim prijedlogom saborski zastupnik Dumbović traži da se pravni položaj osoba koje se zapošljavaju u osnovnim školama na radnim mjestima učitelja predmetne nastave izjednači, točnije da osobe koje su kroz studijski program stekle zvanje učitelja razredne nastave s pojačanim predmetom/modulom budu ravnopravno tretirane u postupcima budućih zapošljavanja kao i stručnjaci koji su stekli stručnu spremu nastavnika nastavnog predmeta.
Navedeni prijedlog svakako je potaknut i činjenicom da je u dosadašnjoj praksi rada školskih ustanova prilikom zapošljavanja ova kategorija stručnjaka imala jednak položaj u postupku zapošljavanja, no, ovim se prijedlogom taj stručni kadar degradira i oduzimaju im se njihova stečena prava.
Svojim stajalištem gradonačelnik Darinko Dumbović izražava jasnu podršku akademskoj zajednici i učiteljima razredne nastave s pojačanim predmetom/modulom koji su svoja zvanja stekli na odsjeku Učiteljskog fakulteta u Petrinji kao i ostalim stručnjacima koji svojim kompetencijama i znanjem trebaju ravnopravno konkurirati na tržištu rada.