Uvodnom radionicom i imenovanjem radne skupine Udruga osoba s invaliditetom Sisačko-moslavačke županije, 05. siječnja 2019. i službeno je počela s uvođenjem Sustava upravljanja kvalitetom za organizacije civilnoga društva OK2015, za sada jedinog takvog dostupnog u Hrvatskoj.
Primjena sustava SOKNO pokazala je da organizacije civilnoga društva prepoznaju važnost osiguranja kvalitete te je u skladu s time 2014. godine Udruga SMART, uz potporu ključnih dionika Vladinog ureda za udruge i Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva te radne skupine koju su činili predstavnici različitih organizacija civilnoga društva iz Hrvatske izradio ovaj novi Sustav upravljanja OK2015.
Uvodnu radionicu Uvođenje OK 2015 i podrška u primjeni sustava upravljanja kvalitetom u organizaciji održala je izvršna direktorica, mentorica i konzultant Slađana Novota iz Udruge za razvoj civilnog društva SMART.
Zaposlenici, članovi Upravnog odbora, volonteri i partneri Udruge osoba s invaliditetom Sisačko-moslavačke županije upoznati su sa samim sustavom OK2015 i procesom samoprocjene, educirani su o neophodnim koracima za uspješno uvođenje i provedbu sustava upravljanja kvalitetom OK 2015, te su na primjeru 2 područja kvalitete educirani o načinu i provedbi detaljne samoprocjene.
Na radionici je odmah imenovana i radna skupina unutar Udruge koja će tijekom 2019. godine provoditi samoprocjenu na 4 temeljna područja kvalitete (strategija upravljanja organizacijom, ljudski, financijski i materijalni resursi, komunikacija i odnosi s okruženjem te rezultati od koji svaki ima potpodručja kvalitete što čini ukupno 17 samoprocjena i dodatna 4 u sklopu općih zahtjeva.
OK2015 kao Sustav upravljanja kvalitetom za organizacije civilnoga društva samoj Udruzi daje doprinos u ispunjavanju zakonskih obaveza, unaprjeđenje planiranja, organiziranost i komunikaciju organizacije, koristan je kao pomoć u izvještavanju donatorima te doprinosi vjerodostojnosti rada. Ciljanim skupinama i korisnicima usluga Udruge uvođenje Standarda kvalitete omogućuje provođenje kvalitetnijih aktivnosti i dobivanje kvalitetnije usluge.