Kutina

Brand strategija Moslavine

Nositelj projekta „Brand strategija Moslavine“ je LAG „Moslavina“

Nositelj projekta „Brand strategija Moslavine“ je LAG „Moslavina“

LAG „Moslavina“ planira provoditi projekt čiji je glavni cilj brendiranje područja i razmjena iskustava u razvoju turističkog sektora. U sklopu projekta suradnje, LAG „Moslavina“ planira izraditi strategiju Moslavine u kojoj bi se definirala područja i način zajedničke promidžbe ove regije.

 

 

Da bi svi dionici turističkog sektora, a i ostali dionici razvoja područja, imali koristi od Strategije i da bi ista bila provediva potrebna je jača koordinacija i suradnja jedinica lokalne samouprave i turističkih zajednica s područja Moslavine, stoga je jučer u Kutini održan sastanak kojem su nazočili potpredsjednici, gradonačelnici i direktorice turističkih zajednica s područja LAG-a „Moslavina“, iz Kutine, Popovače, Ivanić-grada, Garešnice i Čazme.

 

 

Više je rekao predsjednik LAG-a „Moslavina“ Zlatko Babić:

 

https://rsminfo.hr/wp-content/uploads/2019/05/MOSLAVINA-1.mp3?_=1

 

Nositelj projekta „Brand strategija Moslavine“ je LAG „Moslavina“, a financiranje se planira provesti uz pomoć sredstava Europske unije.

 

https://rsminfo.hr/wp-content/uploads/2019/05/MOSLAVINA-2.mp3?_=2

 

 

 

Po završetku sastanka posjećena je izložba moslavačkih autora pod nazivom 5. likovni trijenale Moslavine koja predstavlja recentnu likovnu produkciju.

 

Više vijesti

Copyright © 2024 RSMinfo.hr Sva prava pridržana.

Exit mobile version