SMŽ

Lansirana kampanja za Voicee pametne naočale za gluhe

Domaći start up GROW Josipe i Kristijana Bencek iz Novske lansirao je svoju prvu crowdfoundig kampanju u kojoj na platformi Indiegogo prikupljaju financijska sredstva za razvoj svojih naočala za gluhe osobe i osobe sa oštećenim sluhom. U zagrebačkom Z centru, dvorani Hall Of Game, obilježen je službeni početak kampanje.

VOICEE naočale koje u realnom vremenu u titlu na ekranu naočala ispisuju tekst riječi koje su upućene osobi, predstavljene su okupljenima. Uz brojne goste, poslovne suradnike i investitore, službenom početku kampanje prisustvovali su i članovi Hrvatskog saveza za gluhe i nagluhe osobe.

Prošle godine Josipa i Kristijan Bencek prvi su puta javnosti pokazali svoju inovaciju koja je dakako dočekana sa oduševljenjem i s razlogom je već nekoliko puta nagrađena. Iako su razvili potreban softwer i naočale su funkcionalne, postoji još prostora za razvoj kako bi 97 milijuna ljudi na svijetu riješilo problem koji imaju sa sluhom.

„Trenutni prototip putem mikrofona prima zvuk koji potom šalje u cloud, a nazad ga vraća u obliku pisanog teksta koji se zatim projicira na staklo naočala. Testirali smo ga na gluhim osobama ali i na brojnim drugim ljudima. Iako se još uvijek susrećemo s nekim poteškoćama kao što su produljenje životnog vijeka baterije i slično, VOICEE naočale su spremne za upotrebu.“, rekao je Kristijan Bencek, tvorac naočala.

Josipa je govorila o tome kako je ovaj način prikupljanja financijskih sredstava popularan u svijetu, ali i da je važno imati pravi proizvod koji ima publiku, odnosno kupce. „Moja rođakinja je gluha osoba, cijelog života vrlo teško s njom komuniciramo. Naočale VOICEE to će promijeniti.“, rekla je Josipa Bencek.

Iz Hrvatskog saveza guhih i nagluhih osoba prisutna je bila Dijana Vincek koja je poručila da njihovi članovi jedva čekaju kupiti i koristiti proizvod.

Projekt VOICEE naočala podržala je i Razvojna agencija SI-MO-RA.

“Agencija je putem projekta CROWN održala izbor najboljih poduzetničkih ideja 2021. godine i VOICEE su bili pobjednici. Tada su nagrađeni 25 tisuća eura vrijednom marketinškom kampanjom kako bi svoj proizvod plasirali što bolje. Oni su ujedno i jedan od 67 stanara sisačko-moslavačkog Poduzetničkog inkubatora PISMO powered by A1 i pokretači promjena koje gospodarstvo naše županije očekuje. Želimo im puno uspjeha posebice u narednih 55 dana koliko će na Indiegogo paltformi prikupljati novac!”, poručio je direktor SI-MO-RA-e Darjan Vlahov.

Kampanja će biti aktivna 55 dana.

Poveznica na kampanju.

Kampanja je dostupna i na prvoj domaćoj platformi za crowdfounding kampanje – Čini pravu stvar koju podržava A1 i koja služi kao mjesto gdje se povezuju udruge s ambasadorima i donatorima koji im pomažu u prikupljanju sredstava i potrebnih za provođenje aktivnosti. Do danas je platforma okupila 52 udruge, za koje je 98 ambasadora pokrenulo 140 izazova i zajedno su prikupili više od 1,5 milijuna kuna za potrebe udruga i njihovih korisnika.

Više vijesti

Lekenik

Cijeli prosinac očekuje vas bogat blagdanski program za velike i male – kazališne predstave, božićne radionice, doček sv. Nikole, putujući kamion Djeda Božićnjaka i...

Jasenovac

Općina Jasenovac poziva sve umirovljenike s područja Općine Jasenovac s mirovinom do 500,00 € mjesečno i starije od 65 godina koji nemaju primanja da...

SMŽ

Park prirode Lonjsko polje i u 2025. godini potvrdio je svoju ulogu jednog od najvažnijih prirodnih i kulturnih prostora Hrvatske. Godina je započela snažnim...

KULTURA

U galeriji Kulturno – povijesnog centra Sisačko-moslavačke županije u srijedu, 3. prosinca 2025. godine održana je Noć izvrsnosti: manifestacija kojom se promovira vrsne glazbenike, naše...

Copyright © 2026 RSMinfo.hr Sva prava pridržana.

Exit mobile version