Poznati trgovački lanac ove je godine odlučio svoju tradicionalnu božićnu donaciju uz pomoć UNICEF-a usmjeriti u područje na kojem su još uvijek jasno vidljive posljedice razornog potresa, a veliku ulogu u tome imali su i kupci.
S početkom studenog od svake prodane drvene igračke Kauflandovih vlastitih marki Kidland i Kuniboo s certifikatom FSC® odvajalo se 5 kuna te je Kaufland ukupni iznos dodatno zaokružio na 300.000 kuna, odnosno 39.817 eura. Donacijom će zajedno s UNICEF-om osigurati didaktičko-senzoričku opremu za 10 škola u Sisačko-moslavačkoj županiji te edukaciju nastavnika o njenom korištenju.
„Zahvaljujemo svim našim kupcima koji su ponovno pokazali koliko su osviješteni i društveno odgovorni jer svakom kupnjom drvenih igračaka naših marki Kidland i Kuniboo s certifikatom FSC® učinili su dobro djelo i pomogli djeci u potresom pogođenom području. Hvala i UNICEF-u na odličnoj suradnji i podršci da najmlađima pružimo konkretnu i najbolju moguću pomoć“, objasnila je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija u Kauflandu.
„Zahvalni smo na ovoj božićnoj donaciji kojom se potvrđuje kako Kaufland kontinuiranom podrškom jasno ukazuje na to da suradnja s korporativnim sektorom može bitno doprinijeti unaprjeđenju kvalitete života djece. Ove smo godine potpisali trogodišnji sporazum o suradnji, a ulaganje u budućnost djece svojevrsna je nit vodilja naše dosadašnje suradnje koju smo uspješno ostvarili na projektima kao što su opremanje inkluzivnih kabineta na visokim učilištima diljem Hrvatske te UNICEF-ova humanitarna utrka Mliječna staza“, istaknula je Ana Dautović, zamjenica predstojnice Ureda UNICEF-a za Hrvatsku prilikom službenog uručenja donacije.
Više na www.kaufland.hr/djela