U uzbudljivoj utrci i izborima za najbolji županijski EU projekt u kojima je, od 16. rujna kada je otvoreno glasovanje pa do subote 10. listopada u 23.59 kada je zatvoreno, sudjelovalo čak 26.704 glasača, uvjerljivu i nadmoćnu pobjedu odnio je projekt PISMO Sisačko-moslavačke županije, odnosno njezine agencije Simora sa osvojenih 8.051 glasova, čak 30,15 posto ukupnog broja glasova. Nakon žestoke borbe u kojoj su se nekoliko puta izmjenjivali na prvom mjestu, drugo mjesto pripalo je projektu Mala Barka 2 Primorsko-goranske županije koji je osvojio 6.216 glasova, odnosno čak 23,28 posto, pa su tako dva prvoplasirana projekta osvojila preko 50 posto ukupnog broja glasova u ovom izboru.
Treće mjesto uvjerljivo je pripalo projektu Pametne škole Brodsko-posavske županije koji je osvojio 12.96 posto glasova (3.462), na četvrto mjesto u posljednji se tren plasirao projekt integracije učenika pripadnika romske nacionalne manjine su školski sustava Varaždinske županije s osvojenih 9,56 posto glasova 82.5539, a peti je Budi STEMpatičan Virovitičko-podravske županije s osvojenih 4,75 posto glasova 1.268).
Čestitamo najboljim projektima, a kako su u ovom izboru prošli ostali projekti pogledajte na listi konačnih rezultata na poveznici.
Nagrada ‘publike’ samo je jedna od nagrada našeg velikog izbora za najbolji EU projekt kojega organiziramo u suradnji sa Jutarnjim listom, Hrvatskom zajednicom županija i Uredom EU parlamenta u Hrvatskoj.
Od 21 prijavljenog projekta, pobjednike u četiri kategorije – Doprinos lokalnoj i regionalnoj zajednici, Doprinos prekograničnoj suradnji, Doprinos znanosti i inovacijama i Doprinos poduzetništvu, izabrat će stručni peteročlani žiri u čijem su sastavu dva predstavnika Hrvatske zajednice županija (Senka Bilać, pročelnica Ureda župana Šibensko-kninske županije, i Ilija Cota, ravnatelj Razvojne agencije Vukovarsko-srijemske županije), predstavnica Ureda Europskog parlamenta u Zagrebu (Violeta Simeonova Staničić, voditeljica Ureda Europskog parlamenta u Hrvatskoj), te predstavnici projekta Župan.hr (Zdravko Ivić) i Hanza Medije (Marko Biočina, glavni urednik gospodarskog sadržaja Hanza Medije).
Čitav projekt za cilj ima pojačavanje svijesti o važnosti i potencijalu EU projekat u poboljšanju životnih uvjeta lokalne zajednice, krajnjih korisnika te hrvatskih građana u cjelini, odnosno gospodarskog razvoja Hrvatske. (M.P.D.)
Izvor: zupan.hr