Grad Kutina je u sklopu projekta „Kutina – grad inkluzivnog obrazovanja“ osigurao 31 pomoćnika u nastavi za 31 učenika s teškoćama u nastavi.
Cilj projekta je pružiti potporu uključivanju učenika s teškoćama u razvoju u njima primjerene programe odgoja i obrazovanja u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama u cilju ostvarivanja njihove uspješnije socijalizacije te podizanja razine njihovih obrazovnih postignuća i emocionalnog funkcioniranja.
Projekt „Kutina – grad inkluzivnog obrazovanja“ financiran je u okviru natječaja Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno – obrazovnim ustanovama, faza IV. u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020. kojeg je korisnik Grad Kutina, a projektni partneri su osnovnoškolske odgojno – obrazovne ustanove i Razvojna agencija Mrav d.o.o..
Ukupan iznos odobrenih sredstava za ovaj projekt je 1.404.355,80 kuna od čega je bespovratnim sredstvima financirano 90%, ukupno 1.263.920,22 kuna. Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda. Uz obavezno sufinanciranje na projektu u visini od 10%, Grad Kutina je donio i Odluku o dodatnom financiranju plaća kako bi se one povećale pomoćnicima u nastavi za razdoblje 01.01.2022. do 30.08.2022.
Ovim sredstvima osigurava se rad ukupno 31 pomoćnika u nastavi za 31 učenika u što je uključeno svih pet osnovnoškolskih odgojno obrazovnih ustanova na području Grada Kutine.U Osnovnoj školi Zvonimira Franka osigurano je 6 pomoćnika u nastavi za 6 učenika, u Osnovnoj školi Vladimira Vidrića osigurano je 5 pomoćnika u nastavi za 5 učenika, u Osnovnoj školi Mate Lovraka osigurano je 6 pomoćnika u nastavi za 6 učenika, u Osnovnoj školi Stjepana Kefelje osigurano je 9 pomoćnika u nastavi za 9 učenika i u Osnovnoj školi Banova Jaruga osigurano je 5 pomoćnika u nastavi za 5 učenika. Dodjeljivanjem pomoćnika u nastavi, učenicima s teškoćama u razvoju se omogućilo i njihovo sudjelovanje u odgojno-obrazovnome procesu na ravnopravnoj osnovi s drugim učenicima i time se spriječila njihova diskriminacija na osnovi invaliditeta.