Domaća zabavna glazba u medijskom prostoru – naziv je panela priređenog u organizaciji Hrvatske diskografske udruge u sklopu CMC festivala, održanog proteklog vikenda u Vodicama. Prema istraživanju IPSOS pulsa, slušatelji u Hrvatskoj preferiraju domaću zabavnu glazbu, nakon koje slijede pop i rock. Kako je radio mjesto najveće promocije hrvatske glazbene industrije, postavlja se pitanje koliko je ona i stvarno zastupljena u domaćem eteru, te poštuju li se uopće zakonski minimumi. Podaci govore da mnogo toga ovisi u kojem ste dijelu Hrvatske, naglašava dopredsjednik Hrvatske diskografske unije, Branko Komljenović:
Osim poštivanja zakonske regulative, da bi se domaća glazba bolje promovirala i bila kvalitetnije zastupljena u radijskom eteru, nužna je i dobra suradnja diskografa s radijima:
Gostovanja uživo uvijek su najbolji način promocije novih pjesama. Međutim, za same je glazbenike to ponekad gotovo nemoguće odraditi, stoga se u Hrvatskoj udruzi radija i novina razmišlja o pokretanju glazbenog projekta, koji bi taj posao odrađivao za sve svoje članice, najavljuje predsjednik HURIN-a, Robert Veseljak:
Osim toga, u pripremi je i veliki glazbeno-humanitarni projekt pod nazivom Radijsko srce:
Da bi slušatelji prihvatili novi hit, pjesma mora biti predstavljena, a da bi bila predstavljena mora se zavrtiti na radijima i tu se, naročito za mlade izvođače i autore koji puno teže dobivaju medijski prostor, zatvara začarani krug. Dobra će pjesma pronaći put do slušatelja, no i tu je puno lakše već popularnim izvođačima poput Željka Bebeka, koji je na sceni već preko 40 godina:
CMC festival, na kojem je Bebek nastupio već treću godinu, također je mjesto promocije mladih glazbenih snaga, a kako su se složili svi sudionici panela, u cilju kvalitetnije zastupljenosti domaće glazbe u eteru, učinjen je i prvi korak u tom smjeru.
You must be logged in to post a comment Login