U sklopu projekta „Učini obr(a)t“, kojim su se tijekom godine dana promovirali poduzetnička kultura i deficitarna obrtnička zanimanja, održano je 18 promotivnih kampanja među više od 700 učenika završnih razreda osnovnih škola.
Od 611 učenika, njih 29 posto odlučilo se za upis u trogodišnja zanimanja, a najpopularnija su: konobar, automehaničar, vozač, bravar i frizer.
Župan Ivo Žinić zabrinut je zbog sve manjeg interesa za deficitarna zanimanja, poglavito građevinska.
Na međunarodnom sajmu obrtništva u Munchenu sudjelovala su 23 sudionika s područja SMŽ. Ondje su se razmjenjivala iskustva o djelovanju dviju obrtničkih komora – Gornje Bavarske i Munchena.
Više Snježana Tomašević
Vrijednost projekta je 367.000 kn, od čega bespovratna sredstva iznose 292.000 kn, a 74.000 je izdvojila županija.
You must be logged in to post a comment Login