Na poziv gradonačelnika Grada Kutine, Zlatka Babića, održan je radni sastanak na kojem su sudjelovali predstavnici Hrvatskih cesta.
Na sastanku su predstavnici HC-a upoznati s projektima u gradu Kutina koji su pred realizacijom, te s temama koje su bitne za Grad poput održavanja postojećih cesta u vlasništvu HC-a, nastavka izgradnje zaobilaznice grada ali i drugih projekata poput izgradnje kružnog toka na raskrižju D45 i Ž 3124, te sanacije i proširenja mosta na D45 u Ulici Hrvatskih branitelja.
Gradonačelnik Zlatko Babić, ukazao je na problematiku vrlo opterećene državne ceste D 45 i sva oštećenja nastala uslijed niskih temperatura i oborina, ali i provoza teretnih vozila od smjera autoceste, kroz sam centar Kutine, prema naseljima Kutinska Slatina i Šartovac.
Istaknuo je važnost kako bi se kroz projekte poput izgrađenog nogostupa u naselju Šartovac, sanacije asfaltnog sloja D 45 od Kutine do Stupovače, izgradnje pješačko-biciklističke staze i javne rasvjete u Sisačkoj ulici, kontinuirano utjecalo na poboljšanje sigurnosti svih sudionika u prometu, te se zahvalio predstavnicima HC-a na financiranju nastavka izgradnje II.faze zaobilaznice u industrijsko logističkoj zoni Grada Kutine, koja će širom otvoriti vrata potencijalnim investitorima koji žele investirati i na taj način iskoristiti povoljan geografski položaj Kutine.
Predstavnici Hrvatskih cesta su prihvatili sugestije za početak projektiranja proširenja mosta u Ulici Hrvatskih branitelja kako bi se omogućila biciklističko pješačka staza koja bi povezivala spomenutu ulicu sa Kolodvorskom ulicom i Ulicom Vladimira Nazora za koju će već ovog tjedna započeti određena ispitivanja i pregled samog mosta kako bi se krenulo prema izradi projektnog zadatka.
Također, u planu je izgradnja kružnog toka na križanju D 45 državne i Ž 3124 županijske ceste, kod Vatrogasnog doma, kojim bi se omogućilo rasterećenje kamionskog prometa.
S obzirom na opasnost prometa na ulazu u Šartovac, na kojem je prije par godina teško stradalo dijete, dogovoreno je da će se u suglasnosti s MUP-om pronaći određena rješenja u vidu postavljanja kamere i tehničkih uvjeta u cilju poboljšanja stanja na problematičnoj cesti i opasnom pješačkom prijelazu.