LAG „Moslavina“ planira provoditi projekt čiji je glavni cilj brendiranje područja i razmjena iskustava u razvoju turističkog sektora. U sklopu projekta suradnje, LAG „Moslavina“ planira izraditi strategiju Moslavine u kojoj bi se definirala područja i način zajedničke promidžbe ove regije.
Da bi svi dionici turističkog sektora, a i ostali dionici razvoja područja, imali koristi od Strategije i da bi ista bila provediva potrebna je jača koordinacija i suradnja jedinica lokalne samouprave i turističkih zajednica s područja Moslavine, stoga je jučer u Kutini održan sastanak kojem su nazočili potpredsjednici, gradonačelnici i direktorice turističkih zajednica s područja LAG-a „Moslavina“, iz Kutine, Popovače, Ivanić-grada, Garešnice i Čazme.
Više je rekao predsjednik LAG-a „Moslavina“ Zlatko Babić:
Nositelj projekta „Brand strategija Moslavine“ je LAG „Moslavina“, a financiranje se planira provesti uz pomoć sredstava Europske unije.
Po završetku sastanka posjećena je izložba moslavačkih autora pod nazivom 5. likovni trijenale Moslavine koja predstavlja recentnu likovnu produkciju.