Ostalo

Domaća zabavna glazba u medijskom prostoru

Radio je mjesto najveće promocije hrvatske glazbene industrije

Radio je mjesto najveće promocije hrvatske glazbene industrije

Domaća zabavna glazba u medijskom prostoru – naziv je panela priređenog u organizaciji Hrvatske diskografske udruge u sklopu CMC festivala, održanog proteklog vikenda u Vodicama. Prema istraživanju IPSOS pulsa, slušatelji u Hrvatskoj preferiraju domaću zabavnu glazbu, nakon koje slijede pop i rock. Kako je radio mjesto najveće promocije hrvatske glazbene industrije, postavlja se pitanje koliko je ona i stvarno zastupljena u domaćem eteru, te poštuju li se uopće zakonski minimumi. Podaci govore da mnogo toga ovisi u kojem ste dijelu Hrvatske, naglašava dopredsjednik Hrvatske diskografske unije, Branko Komljenović:

 

https://rsminfo.hr/wp-content/uploads/2016/06/KOMLJENOVIC-1.mp3?_=1

 

Osim poštivanja zakonske regulative, da bi se domaća glazba bolje promovirala i bila kvalitetnije zastupljena u radijskom eteru, nužna je i dobra suradnja diskografa s radijima:

 

https://rsminfo.hr/wp-content/uploads/2016/06/KOMLJENOVIC-2.mp3?_=2

 

Gostovanja uživo uvijek su najbolji način promocije novih pjesama. Međutim, za same je glazbenike to ponekad gotovo nemoguće odraditi, stoga se u Hrvatskoj udruzi radija i novina razmišlja o pokretanju glazbenog projekta, koji bi taj posao odrađivao za sve svoje članice, najavljuje predsjednik HURIN-a, Robert Veseljak:

 

https://rsminfo.hr/wp-content/uploads/2016/06/VESELJAK-1.mp3?_=3

 

Osim toga, u pripremi je i veliki glazbeno-humanitarni projekt pod nazivom Radijsko srce:

 

https://rsminfo.hr/wp-content/uploads/2016/06/VESELJAK-2.mp3?_=4

 

Da bi slušatelji prihvatili novi hit, pjesma mora biti predstavljena, a da bi bila predstavljena mora se zavrtiti na radijima i tu se, naročito za mlade izvođače i autore koji puno teže dobivaju medijski prostor, zatvara začarani krug. Dobra će pjesma pronaći put do slušatelja, no i tu je puno lakše već popularnim izvođačima poput Željka Bebeka, koji je na sceni već preko 40 godina:

 

https://rsminfo.hr/wp-content/uploads/2016/06/BEBEK.mp3?_=5

 

CMC festival, na kojem je Bebek nastupio već treću godinu, također je mjesto promocije mladih glazbenih snaga, a kako su se složili svi sudionici panela, u cilju kvalitetnije zastupljenosti domaće glazbe u eteru, učinjen je i prvi korak u tom smjeru.


 

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Otkaži odgovor

Više vijesti

Copyright © 2024 RSMinfo.hr Sva prava pridržana.

Exit mobile version